Masats renova la seva imatge corporativa per a celebrar els seus 50 anys
El logotip reflecteix el dinamisme, la personalitat pròpia i el compromís de l’empresa amb les persones
Després de satisfer les necessitats de clients i col·laboradors durant mig segle, la nova imatge els transmet confiança
Masats renova la imatge amb motiu del seu 50è aniversari. Per celebrar el mig segle de vida i fer front als importants reptes del futur, l’empresa presenta la seva nova imatge corporativa que reflecteix el dinamisme, la personalitat pròpia i el compromís de la companyia amb les persones. Aquest canvi de pell respon a la necessitat d’adaptar les estratègies i la personalitat als nous desafiaments tot mantenint inalterable el caràcter internacional, el respecte per les persones i les seves necessitats i el servei proper als clients com a trets d’identitat.
El tradicional color vermell del logotip desapareix, però s’hi potencia el blau, que ja tenia presència en la marca per donar força als valors de la tecnologia, la seguretat i la serenitat que s’associen a aquest color. Després de satisfer les necessitats de clients i col·laboradors durant 50 anys, la nova imatge els transmet confiança. El nou concepte corporatiu està dissenyat per transmetre l’esperit que marca la nostra tasca diària de fabricar productes que facin més fàcil el dia a dia de les persones, el valor més important per a l’empresa.
La nova imatge concentra l’esforç que escometen diàriament les 300 persones que formen la plantilla de Masats per fer possibles i agradables les necessitats d’accessibilitat dels clients, que tenen al seu servei la més moderna tecnologia en portes pneumàtiques i elèctriques, rampes i plataformes d’accés a vehicles. Són 50 anys creant sistemes d’accessibilitat per fer més fàcil la vida de les persones.
La renovada imatge és fruit d’una reflexió que s’ha dut a terme per respondre als profunds canvis que s’estan produint en el sector i que exigeixen establir on volem estar d’aquí a uns anys, a quina mena de clients volem arribar i com cal respondre a les seves necessitats. Amb el convenciment que el futur passa per elaborar productes més tecnològics i més provats i fiables, al marge de la renovació de la seva marca, Masats ha apostat per modernitzar els sistemes d’homologació de productes i per crear més valor afegit, oferint el màxim rigor i la màxima professionalitat en els projectes per generar productes de qualitat adaptats a les necessitats de carrossers, operadors i usuaris.
Masats es va fundar fa mig segle amb dedicació exclusiva al transport de viatgers i avui té dipositades grans expectatives en l’àmbit del ferrocarril gràcies a la decisió estratègica adoptada fa nou anys de desenvolupar una gamma de productes específica per a aquest sector i que es reforça amb la decidida i il·lusionant aposta actual pel desenvolupament de les portes d’andana. L’esforç, la dedicació i l’evolució i la innovació permanents han fet de Masats una empresa de referència en el sector dels equips per a carretera i ferrocarril.
Proveïdora de carrossers i de grans marques en l’àmbit mundial, l’empresa exporta el 47% de la seva producció a més de 30 països, amb una forta presència a Singapur i una important entrada als mercats de Hong Kong i Kuala Lumpur. A més del creixent pes a l’Àsia, cada cop és més significativa la implantació als Estats Units amb la posada en marxa d’una planta a Atlanta que reforça l’aposta estratègica pel mercat nord-americà. Aquesta major projecció mundial guiada per productes d’elevada qualificació tecnològica fa que la marca Masats sigui reconeguda en l’àmbit internacional.
La nova imatge corporativa reforçarà un model basat en les persones, la internacionalització, els equips de millora i la innovació contínua, uns valors que fan que el projecte Masats estigui més viu i tingui més projecció cada any que passa. Per continuar sent garantia de futur per a clients i col·laboradors, l’empresa continua redefinint la seva organització interna i els seus reptes per assegurar un creixement sostingut amb la mirada posada a llarg termini. Tot això per dissenyar una estructura més propera als clients i que sàpiga interpretar les necessitats que en cada moment tinguin els carrossers, les grans marques, els constructors, les entitats i els operadors del transport públic.
Fundada l’any 1967 per Salvador Alapont, Masats celebra els seus primers 50 anys de vida amb l’orgull d’haver forjat un model propi i una personalitat molt definida que se sustenta en la responsabilitat adquirida a llarg termini per totes les persones que formen l’empresa, la formació contínua, el reconeixement de la feina feta i l’aposta valenta per continuar enfortint encara més el compromís de futur amb el projecte. Els clients, que són els que han motivat un canvi d’imatge que projecta l’humanisme de l’empresa i el compromís amb les persones, reconeixen aquests trets.
Articles Relacionats
Masats presentarà la nova rampa RE2b i el Sistema d’Informació al Passatger a SITCE, Singapur Del 6 al 8 de novembre, se celebrarà a Singapur l'exposició i el congrés SITCE 2024 (Singapore International Transport Congress and Exhibition), una cita imprescindible…
Masats a EuroBus Expo a Birmingham Masats presenta els seus darrers avenços tecnològics a l'EuroBus Expo de Birmingham. Masats presentarà diverses novetats centrades a millorar l'accessibilitat universal i la seguretat dels…